Jorin en Sylvia's Big Trip

Meneer, mijn hangmat hangt zo door!

Hangmat en de Mekong, dat is eigenlijk zo´n beetje het enige wat we de afgelopen week gezien hebben. Ok, we hebben ook weer een paar fietsjes en tubes gehuurd, maar verder alleen maar: geluierd. Don Det (en Khon)-4000 Islands is echt een heerlijke plek. Er komen hier mensen vanuit Europa/Australie overwinteren en voor de prijs hoef je dat niet te laten. Wij zaten voor 2 euro per nacht samen in strandhutje, ok wel met toilet op 'de gang' (lees: overkant van de straat), but who cares! Met eten hetzelfde: het kost geen drol daar!Overwinteren hier zou op zich niet iets voor ons zijn, want de reden dat we weinig uitvoerden was dat het gewoon te f**king warm was om te bewegen! Echt, zelfs 's nachts nog! Ventilatoren hebben ze bijna nergens!Ook hebben ze er nog maar net sinds een paar maandjes electriciteit, die nu nog steeds regelmatig uitviel (uiteraard als heteten net op je tafel werd gezet)en waarnahet geratel van de generatoren weer klonk. En zulke aardige mensen die Laotianen (of is het Lao-ers?), altijdvriendelijk.En alles is nog zo basic hier. Ze wassen zich en hun kleding nog in de rivier (en minder: pissen onder onze hut). Lekkerweekje gehad enals weal niet echt uitgerust waren, zijn we het nu zeker! We zijn ready voor Australie! Na een nachttreinrit (ook leuk weer in de trein! afgezien van de kakkerlakken die over de grond liepen. Maar gelukkig hadden wij de 'upper beds'... ) zitten we nu in Bangkok op het vliegveld. We hebben hier nog wat uurtjes te zitten vandaag, maar we hadden echt geen zin om nog met de k*tzakken op door Bangkok te sjouwen! Jorin eet nu met pijn in zijn hart (en maag) zijn voorlopig laatste Pad Thai.... (Hij, wantik kan geenAziatisch voer meer zien!
Tongue out

Jolanda

Nou jongens, wens jullie een goed vlucht.
Ben benieuwd hoe dat bevalt, terug in de (westerse) beschavng. Dikke kus, ook van Jalisa.

Jan

Hey Jongelui, een goede vlucht toegewenst , alhoewel dat nu natuurlijk al te laat is, maar goed jullie lezen he wel in Australie. Ik hoop dat jullie daar een goede reis hebben , en Syl , laat Jorin daar in rustige gebieden ff stukjes rijden dan kan hij straks in Holland na een paar lesjes examen doen.
Ik denk dat jullie het bij Corina en Marcel uiteindelijk wel naar de zin hebben. Ook houden ze wel van feesten en lekker nachtbraken.
Nou tot horens, lezens. Hoop dat jullie een machtige reis hebben door Australie