Jorin en Sylvia's Big Trip

Tiepies Australies

Alweer de laatste dag in Ozzie, helaas. Nou we zijn nog niet zo lang uit bed, dus ook nog een kort dagje... Het is hier nu 7 uur geweest, omdat ons afscheidsfeestje gister erg gezellig was! Poe, die Marcel en Corina kunnen wel een feestje geven! We hebben uiteraard een 'barbie' gehad. Iedere Australier heeft minstens1 barbecuein huis staan. Een van hun Australische vrienden, die gister op het feestje was, had er zelfs 3!Je kunt hier ook overal in parkjes gratis gebruik maken van de bbq's.Dus dat hoorde er absoluut bij! Marcel maakt ook de lekkerste pindasaus, die ze hier helemaal te gek vinden, want dat kennen ze hier niet. Gewoon met een potje pindakaas enzo, haha!Het was dus een latertje,want de borrel smaakte erg goed! 's Morgens waren we trouwensbegonnen metAustralies ontbijt: eieren enolderwetseOzzie bacon. Tja, niet helemaal mijn smaak, zo 's morgens, maar ach je moet eens wat proberen he. Entoen ook nog een'meatpie'voor de lunch. Letterlijk een taart met vlees erin.Ook weer eens wat anders, maar wel lekker hoor! Toen zijn we meteen megavolle pensop de surfplank gaanstaan. Wehebben met zijnviertjes een surflesje genomen in Noosa. (erg mooi daar trouwens)Man,dat was een tegenvaller! Behoorlijk moeilijk ook nog!Het waaide behoorlijk, dus er waren best wel hoge golven bij, zo voor ons amateurs.En ik had ook al een beetje mot met deFransesurfleraar,omdat ik niet goed verstond wat hij zei endat toen aan Marcel vroeg. Vroeg hij aan mij of ik wel Engels kon. Hallo lullo!'Ik wel! Maarik versta jou gewoon niet !' Met je maffe accent. Nou toen mocht ie mij niet zo meer!Maar aan het eind van detwee-en-half uur stonden we er allemaal wel op! Ik had de smaak wel te pakken toen het lukte, maar helaas, de tijd was dus op! (we hebben er trouwens helaas geenfotootjes van, omdat dat eenbeetje lastig was, gezien het feit dat we allemaal les hadden...)Vandaag hebben we en een kater en vette spierpijn, dus geen optie om weer te gaan. Maar ik baal wel dat we niet gewoon een surflesje in de regen hebben genomen, vorige week, want het was echt heel gaaf! Anyway, we moeten maar eens gaan inpakken. Zoooo geen zin in! Maar morgen alweer de vlucht naar Bangkok. Boeoeoeoe! Maar onze laatste week hier was echt heerlijk! We hadden er vorige behoorlijk genoeg van, met al die regen, maar Marcel en Corina hebben ons weer helemaal opgelapt en stiekem balen we nu toch wel weer dat het al bijna afgelopen is.... Oh en ik heb eindelijk een Koala geknuffeld, zoals jullie hieronder kunnen zien! Je tripje naar Australie is natuurlijk niet compleet zonder zo'n foto!

Laughing

Reacties

Reacties

Jan.

Nou jongelui, ik weet niet of jullie dit nog lezen maar ik wens jullie een goede reis richting kil Nederland. Maar Jan Pelleboer ,huh? heeft ons beloofd dat de temp. volgende week boven de tien graden gaat stijgen. Alleen zullen de tuinen wel dik besproeid worden de komende week.
Eind volgende week is alle regen uit de lucht en komt de zon. Doe ome Marcel en tante Cor de groeten en een dikke knuffel van ons.
tot straks, het bier staat koud hier, waar je het ook neer zet.
igsdbj.

jan

donderdag 17 graden, wat had ik gezegd ?
goede vlucht kids. Igsdbj.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!