Jorin en Sylvia's Big Trip

Fietsen in Laos

Na een dagje een beetje rondhangen hier in Luang Prabang, hebben we gisteren 2 fietsjes gehuurd en zijn we richting de Kuang Si Waterfalls gegaan. Het betrof hier een kleine 32 km vanaf Luang, dus hebben we maar mountainbikes met versnellingen genomen. Man, wat een tegenvaller! Dat is wel wat anders dan fietsen in Nederland. Laos is nogal heuvelachtig en wij hebben echt nul conditie over. En uiteraard weer veel te lage fietsjes. We kwamen als hijgende trekpeerden boven aan.(ok vooral ik dan) Ook nog het laatste stukmet de fietsjes aan de hand(okJorin dan).Gelukkig was de beloning er toen we uiteindelijk aankwamen. Lekker koel water in de jungle.Overigens hebben we de fietsen in een tuk-tuk terug gezet...(ja slap he! haha, maar teveel zadelpijn

Surprised
)Morgen gaan we richting Vang Vieng, waar we gaan tuben. Met een rubberband de rivier af dus. Schijnt erg leuk te zijn. Verder hebben we hier weer super gegeten. De Franse keuken doet het nog goed hier, dus gisteren voor het eerst sinds de hele reis een biefstukje pepersaus gehad (2 euro!). Heerlijk!! En het is hier echt zo mooi! Echt Frankrijkgevoel hier, door de huizen en er staan ook nog veel oude auto's. Echt een ander Azie, dus blij dat we hier ook nog naartoe zijn gegaan!

Oh even voor het geval iemand zit te wachten op smsjes of probeert te bellen:we hebben helemaal geen bereik op onze telefoons. Mailen kan wel uiteraard.