Jorin en Sylvia's Big Trip

ROSSSSJAAAAA!!!

Jaaaaa! We zijn er!!!!!!!!!!!! St.Petersburg! Na een geweldig afscheid op Flughafen Dusseldorf, hadden we een zeer prettige vlucht naar Rusland. Visumprocedure duurde wel een uurtje, maar ach, ons heb geen haast

Wink
. Kutzakken zijn heelhuids aangekomen, zeer fijn! Een stap buiten de deur: BRRRR! Hartstikke koud is het hier! Meteen de legerjassen maar uit de zakken.(Esther, je had me nu moeten zien: die bergschoenen zijn nog niks: binnenkort de foto's...) Scheelde weer iets gewicht, wantik viel bijna stijl achterover toenik hem opmijn rug deed.Hoe kan dat toch?! Tenten gasbrander hebben we thuis gelaten gister, alles heringepakt en toch vertrokken we mettotaal 36 kg... ai!Maar goed, zorg voor later. Busje gepakt vanaf het vliegveld,voor eeneuro pp, dat viel alweer mee.Gelukkigging het ondanks het cyrillische schrift met demetro ook soepeltjes en nu zitten we dus in het Apple Hostel aan het Nevsky Prospekt. Blijkt een hele bekende en dure straat te zijn, (lekker voorbereid...haha) maardat geldtniet voor ons hostel!Kleine tegenvaller: de boeking is misgegaan en ipv op een tweepersoonskamerliggen weopeen 16 persoonskamer. (kostte hetzelfde, wat voor soort kamer je ook had, vandaar de 2persoonskeuze) Potverrrr.... Maar goed, we zijn net pas weg en nu nog geduldig enzo, dus maar geen scene getrapt. (de' doet t niet...)Bovendien is het hier verder top. Gratis internet, douches met doucheradio's (helaas met Russische housemuziek)en rugstralen (die helaas niet werken), maarerg proper! Eerste wasje is ook al gedaan, want Jorin gooide zijn eerste halve liter pils over mijn broek heen en dus is ook de eerste 'ruzie' al geweest, ach hebben we dat ook weer gehad. Gelukkig staat er ook nog een zeer fijnewasmachine, dus de boel hangt al aan de stapelbedden te drogen. Hierbij willen we Annet bedanken voor ons avondeten: soep en blini's (Russische pannenkoeken met van alles er tussen) met bier en nog geld over ook!
Cool

Daarnaast nog alle mensen die zo geweldig waren vanmorgen om mee naar Dusseldorf te rijden: Dank jullie wel!Traantje gelaten, maar wemissen jullie nog niet!

Tongue out
(sorry)

Dikke kus Jorin en Sylvia

jolanda

Leuk dat jullie gelijk al wat laten horen,wij hebben net foto's bekeken van St Petersburg,ziet er indrukwekkend uit.Jammer van de 16 persoonskamer,maar ja als het koud is blijf je zo lekker warm. hoop dat je broek morgen droog is,en Jorin ,kiek een beetje uut he,bier opdrinken en niet over Sylvia heen gooien.Geniet,en tot gauw horens.
'T is hier wel stil,maar dat went wel weer.
Dikke kus Jolanda.

Jan

Vind het toch wel zorgwekkend hoor, dat Jorin nu al met bier begint te gooien, jeetje, zonde van dat bier!!! (en die broek natuurlijk)