Jorin en Sylvia's Big Trip

Welkom op onze Reislog!

Hallo allemaalen welkom oponze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdensonze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarweons bevinden en waarwezijn geweest! Meer informatie overons en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

Over slechts13 dagengaat ons grote avontuur, onze Big Trip starten! Als het goed is zijn we maar liefst 150 (honderenvieftigdaag'n) weg!Als het goed is... want we hopen deze periode wellichtnog op te rekken alsditbudgettechnisch mogelijk is...

Laughing
Ben jebenieuwd waar we naartoe gaan en hoe het ons vergaat en wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan vooronze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Wezien je graag terug oponze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je metons meereist!

Groetjes,

Jorin en Sylvia

egypte 2009 003.jpg

Hilde

Hallo lieve ex-collega's.. even een berichtje van mij op jullie site!! Wil jullie heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel plezier wensen op jullie trip maar dat gaat vast en zeker goed komen!! Pas goed op elkaar en geniet.. ik ga jullie verhalen zeker volgen op deze site!

Liefs Hilde

Marianne

Hallo Sylvia en Jorin, wat leuk om te lezen over jullie grote avonturen. En prachtige foto's!! Geniet maar lekker. Liefs, Marianne.