Jorin en Sylvia's Big Trip

Bij Ome Marcel en Tante Corina

Zaterdagmiddag kwamen we (verdomme alweer!) in de regen aan in Caboolture bij de familie van Jorin. We wisten niet zo goed wat we konden verwachten, want Jorin had ze al jaren niet meer gezien en ik natuurlijk nog nooit, dus je weet nooit of het dan klikt en we zouden er toch een week blijven hangen. Maar we hebben ons voor niks druk gemaakt! We waren nog niet eens binnen en de potjes bier werden al aangerukt. Er waren nog andere gasten uit NL en nog een vriendin was op bezoek. Zij kwam oorspronkelijkuit Papua-Nieuw Guinea. Nog nooit iemand ontmoet die daar vandaan kwam, haha! Maar de hele avond en tot diep in de nacht zitten kletsen en ouwehoeren en het was supergezellig! Helaas regende het de volgende dag en de dag erna nog steeds! In de tuin van 2 en halve hectare stond je tot aan je enkels in de modder. Je kunt er een hele wandeling in maken in die tuin enze hebbenook nog chickies (met hele rare kapsels)en een(normaal maar wel oud)paard.Het busje hebben we weer ingeleverd eergister en toen werd het dan EINDELIJK gister echt mooi weer! Ze hebben ook nog een zwembad in de tuin, dus daar hebben wij gister de hele dag aan liggen luieren. Lekker! Beverly (de Papua-NieuwGuinese vriendin) heeft's avondsheerlijk voor ons gekookt! Dus dat was alweer een gezellige avond! Vandaag gaan we weer een dierenpark bezoeken en vanavond hebben we ook nog in Brizzie afgesproken met een paar kennisjes uit Meppel, dan van de week nog weerlekker naar het strand. Wij vermaken ons hier echtwel!!!

Reacties

Reacties

Jolanda

Ik wist dat het jullie goed zou bevallen bij Corina en Marcel, geniet nog lekker even, want het einde is nu ineens wel heel dichtbij. Ik ben in ieder geval wel blij dat jullie straks weer lekker thuis zijn. Knuffel en XXXXXXjes !!

Jan

Ook ik wist wel dat het goed zou bevallen, ook die twee waren altijd wel feestbeesten en van dat biertje wist ik wel dat die zou klaarstaan. Ik hoop dat jullie nog veel van elkaar blijven genieten die laatste week, maar dat zit wel goed, de temperaturen lopen iets op de komende dagen hier, maandagochtend stapte ik verd. weer de sneeuw in. Ong 3 cm. vanochtend weer zware vorst. Dus kouwe handjes op de fiets naar mijn werk. Volgende week wordt het weer warmer.
igsdbj

yvonne en gerard

leuk dat jullie het zo naar je zin hebben .Jullie moeten ze gelijk maar leren om met de computer om te gaan kunnen we gezellig mailen geef ze een dikke knuffel van ons we missen ze heel erg en ook op m.s.n leren.

jan

Tja, Yvonne, dat zou mooi zijn maar als ik de foto,s zie hoe ze daar wonen kan ik me ook voorstellen dat ze het helemaal niet nodig vinden , want in zon klein wereldje leven ze niet.
Maar ik hoop dat Sylvia ze enthousiast kan maken, zo,n minilaptopje is al genoeg eigenlijk. Al was het alleen maar om af en toe te mailen en wat foto,s te sturen, nadeel daarvan is dat mensen minder gauw de neiging hebben er eens naar toe te vliegen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!