Jorin en Sylvia's Big Trip

Ah Mai: Chiang Mai!

Hallo allemaal! Alweer even geleden dat we iets hebben laten horen. Dus even een snelle update. We zijn net een weekje in Chiang Mai geweest, na een paar daagjes Bangkok. Nou, gelukkig gaan we nog weer terug naarBangkok, want het is daar echt supergezellig! Chiang Mai is de 2e grootste stad van Thailand, maar totaal anders. Veel rustiger en van alles te doen, vandaar dat we er even zijn blijven hangen. We hebben tijgers geaaid, olifanten zien voetballen, mensen met extreem lange nekken bekeken, een Thaise kookcursus gedaan,een gekkeBrit en Ier ontmoet(onder het genot van denodige alcoholische versnaperingen endiverse dinersbij een verrassend goede Italiaan, vandaar dat we er vaker zijn geweest)en zelfs: ja ja (ook Jorin!): gemediteerd. We zijn net terug uit een 2-daagse retraite en weer helemaal zen en yin en yang en weet ik wat nog meer. Het was leuk, maar langer dan 2 dagen hoefde echt niet. Je mag er niet praten (moeilijk, vooral voor mij!) en iedereen loopt er nogal zombierond. (in witte kleren, beetje gekkenhuisgevoel) Maar wel een interessante introductie in het buddhisme en leren mediteren op verschillende manieren. Twee-en-half-uur later zitten we nu in Laos. Laos is echt totaal anders, onverwacht. Het was een Franse kolonie en dat is goed te zien aan de gebouwen. We zitten nu in Luang Prabang. Binnenkort meer. Liefs

PS ook voor de foto's graag even geduld, Laos heeft zeer traag internet

Reacties

Reacties

Natalie

Wat gaaf weer!
Overigens ga ik in maart naar Bali, dus als je nog zin hebt om langs te komen.. :)

xx

Wanda Wanhoop

Lieve Syllie,

Leuk dat je je zo vermaakt, je blik verruimt, indrukken op doet en zelfs een poging doet jezelf beter te leren kennen door 2 dagen stil te zijn, maar vind je niet dat die onzin nu niet lang genoeg geduurd heeft?

Met andere woorden; WANNEER KOM JE BIJ ME TERUG? We hadden het toch goed samen!? ;-)

dikke kus!

Jolanda

Eindelijk dus eens wat anders gegeten, kan me voorstellen dat dit zeer welkom was. Ik kijk natuurlijk wel uit naar jullie Thaise kookkunst, nog even een poosje wachten helaas. Lieverds, geniet!

Dikke kus!

Rolf!!

Eey backpackers ...

Leuke update en wat lees ik, Thaise kookcursus ... ik wacht op een uitnodiging ... ;-) Haha
Enjoy ...

Groet'n Rolf!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!